BIJ DE KOFFIESCHOOL
EN KOFFIELIEFHEBBER ALLES OM
HET BESTE UIT DE BONEN TE HALEN

DE KOFFIESCHOOL

Wij geloven dat de koffiebes (koffieboon) het best tot zijn recht komt als iedereen in de koffieketen deze optimaal behandelt. Dit geldt voor de boer, de inkoper, de brander, barista en zelfs voor de consument.

Maar hoe haal je de beste smaken uit de koffie? Hoe bereid je je koffie op zo’n manier dat ie er niet alleen heel mooi uit ziet, maar ook het lekkerste smaakt voor jou en je gasten? Welke koffie is de koffie die het best bij jou past?

De Koffieschool is opgericht in 2010 door Joost Leopold & Bregje Deben en samen met het team van ervaren trainers, zowel als koffieprofessional alsmede als docent, staan zij klaar om jou en jouw medewerkers te leren het beste uit jullie boon te laten halen.

De Koffieschool is erkend door zowel de SCA (specialty coffee association) als de horeca brancheorganisatie SVH. Je kan bij ons diverse internationaal erkende certificaten behalen.

Onze trainingslocatie is goed bereikbaar, door onze centrale ligging. Maar we kunnen ook bij u langs komen.
Onze leerlingen zijn zeer tevreden (5 sterren op Google)

Kom je bij ons een training of workshop volgen moeten we je wel waarschuwen, koffie zal nooit meer hetzelfde zijn.

ONS TEAM

JOOST LEOPOLD

Eigenaar de Koffieschool
Headmaster | Authorized SCA Trainer
Barista, Brewing, Sensory
Adviseur bij:
Deben&Leopold
Coffee, Coaching and Consultancy

Bregje Deben

BREGJE DEBEN

Co-Owner de Koffieschool
Manager | Authorized SCA Trainer
Duurzaamheid
Adviseur bij:
Deben&Leopold
Coffee, Coaching and Consultancy

TESSA NOORDHOUT

Mederwerker planning en deelnemeradministratie & Jr. trainer i.o.

TRAINERS

www.concreetadvies.info

Tessa

Noordhout

Vanaf 1 januari 2023 gaat Tessa als Jr. Trainer in opleiding de latte art en basis barista trainingen verzorgen.

Andrew

Prosser

DE KOFFIESCHOOL

TRAININGSLOKALEN

De trainingen voornamelijk vinden plaats  op onze trainingslocatie in Utrecht. De trainingslocatie is voorzien van diverse professionele apparatuur en attributen voor zowel de thuisbarista als de koffieprofessional.

LOCATIES

Utrecht