Reviews

Hier kunt u alle reviews van de Koffieschool vinden.

Michael Schot
5/5
“Ik heb recent een La Marzocco Micra en Pico gekocht en kreeg de tip om voor een hands-on training de Koffieschool te benaderen. Dit heb ik gedaan en we hebben een 2 uurs personal training bij mij thuis geboekt. Dit was voor mij de ideale manier om door Joost een geweldige boost aan mijn barista skills te geven en mijn eigen apparatuur veel beter te leren gebruiken. Kortom een absolute aanrader!”
Ger Oosterhaven
5/5
“Top cursus gehad bij de Koffieschool. Wat een enthousiaste en kundige docenten. Top team en ik kom zeker terug. Absoluut aanrader voor iedereen die professioneel of thuis de koffie wil verbeteren!”
Ron Keijzers
5/5
“Enkele jaren geleden de koffieopleiding mogen volgen. Zeer recent een vervolg op deze basis. Het kennisniveau binnen de Koffieschool is zeer hoog. Samen met het enthousiasme en de wil om kennis over te dragen maken dit een top-instituut!”
Fabiënne Bakker
5/5
“Dankjewel Joost en de dames voor de leerzame foundation training! Veel geleerd in korte tijd en handige tips meegekregen voor het verder ontwikkelen van mijn koffie skills. Wie weet tot de volgende cursus :) ps de lunch was top verzorgd”
Yakub Aydemir
5/5
“Wat een ontzettend fijne barista training geeft deze school. Een echt aanrader!”
Farkas Etterer
5/5
“If you ever wondered about whether coffee was for you or not. This place is perfect. Everyone is super nice. You don’t only learn how to make something delicious, you get to realize where you are at in the whole journey of the bean and why every little thing in the process matters. I’ve done both my Barista foundation and Intermediate exams here, and every time I go away with more respect and love for the nuances in life and coffee. Joost is like a Dutch James Hoffmann pleasant to learn from and listen to, he knows everything that I might have questions about and even more.”
Hans Capel
5/5
“Heb de e-learning module Barista Skills gedaan en een training latte art. De e-learning module biedt een goede theoretische basis. Uiteindelijk komt het natuurlijk neer op de juiste vaardigheden. De cursus latte art was leuk om te volgen. Voldoende gelegenheid om te oefenen en er wordt goed uitgelegd wat je moet doen. Dat wil overigens niet zeggen dat je het in een middag onder de knie hebt. In ieder geval ik niet. Kan nu wel thuis verder oefenen.”
Harry Lammeretz
5/5
“De E-learning Barista Skills is een leuke en leerzame training waarin met filmpjes alles over het koffie zetten met een espressoapparaat wordt uitgelegd. Zelf heb ik geen ambities in het vak van basrista, maar voor mij als thuisgebruiker heeft het in elk geval betere koffie uit mijn espressoapparaat opgeleverd, terwijl ik die toch al jaren had. Ik kan de cursus dus iedereen aanbevelen die thuis zo’n apparaat heeft staan.”
Jefrem Hutzezon
4/5
“Ik heb onlangs de Barista Skills E-Learning cursus van de koffieschool met veel plezier gevolgd. Zeker voor de beginnende (thuis) barista heeft deze cursus veel interessante video’s. Als je een binge watcher bent kom je zeker aan je trekken. Inherent aan deze cursus is dat Ik de geur en smaak van de verschillende koffie varianten erbij moet fantaseren.”
Eric Bol
4/5
“Sinds kort een espresso apparaat thuis staan, dus tijd om wat kennis op te doen. De E-learning barista van de koffieschool is een leerzame cursus waar alles dmv filmpjes goed en duidelijk wordt uitgelegd. Ik heb er zeker wat van opgestoken en kan het iedereen aanbevelen.”